- وب سایت خبری تحليلي عصر عدالت - https://mizanonlin.ir -
بازرس کل قضایی کرمان تاکید کرد: پیگیری ویژه سازمان بازرسی برای تامین سوخت مردم جنوبی استان کرمان فرهنگ عذرخواهی مدیران از مردم باید نهادینه شود
Posted By صاحب امتیاز: دادگستری کل استان کرمان خبرنگار: حمزه امیرمحمدی، حسن شمس الدینی، حسین امیرمحمودی On دی ۱۵, ۱۴۰۳ @ ۵:۱۳ ق.ظ In اخبار استان,اخبار ويژه,اسلايدر بزرگ,دستهبندی نشده,صوت,عكس,فيلم,كاريكاتور,مقالات,وبلاگ,يادداشت,گزارش,گزارش تصویری,گزیده اخبار | No Comments
بازرس کل استان کرمان با اشاره به پیگیری ویژه این سازمان به منظور حل مشکلات مردم شهرستان های جنوبی استان برای تامین گاز مایع و نفت سفید گفت: پس از انتشار گزارشاتی مبنی بر ایجاد صف های طولانی در جنوب استان برای دریافت سوخت، دو تیم بازرسی به شهرستان های کهنوج و عنبرآباد اعزام شدند تا بررسی میدانی موضوع به صورت دقیق و کامل انجام شود.
دادخدا سالاری در تشریح این خبر افزود: پس از بررسی های تکمیلی سربازرسان سازمان بازرسی، مشکلات موجود دسته بندی و اولویت بندی شده است و مشکلاتی که حل آنها در حوزه اختیارات استان نبوده، با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور و وزارت نفت برطرف شده و مشکلاتی که حل آنها در استان امکان پذیر بوده نیز از سوی مدیران استانی پیگیری شده است.
وی با اشاره به دعوت سازمان بازرسی استان از مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کرمان، گفت: در این نشست مشترک، مقرر شد تعداد کاربران سامانه سدف به منظور تسهیل امور مردم در جنوب استان افزایش یابد و به ازای هر شهرستان یک کاربر، مسئولیت انجام این وظیفه را بر عهده گیرد و این در حالی است که تاکنون تنها یک کاربر، بار تمام مسئولیت های ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان را بر عهده داشته است.
بازرس کل استان کرمان خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد با اجرای برنامه های جهادی به نحوی برنامه ریزی شود که نیروهای مربوطه در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل نیز در سازمان های مربوطه حضور داشته و مشکلات مردم را برطرف نمایند.
سالاری تاکید کرد: در برنامه ریزی های انجام شده به نحوی اقدام شده تا از بروز این مشکلات در سال های آینده نیز جلوگیری شود.
* قدردانی بازرس کل استان کرمان از یک خبرنگار
بازرس کل استان کرمان در ادامه گفت: در این زمینه گزارشی درباره مشکلات مردم جنوب استان در تامین سوخت از سوی یکی از خبرنگاران استان به سازمان بازرسی واصل و پیگیری شد.
سالاری ادامه داد: براین اساس در ادامه تیم های بازرسی نیز در شهرستان های مربوطه حضور یافتند و موضوع به صورت ویژه مورد رصد و ارزیابی قرار گرفت.
وی ضمن تاکید بر این مطلب که قصور و کوتاهی مدیران محلی و شهرستانی از جمله فرمانداران و مسئولان اجرایی نیز در این بازدیدها بررسی شده است، اظهارداشت: سازمان بازرسی استان با هرگونه قصور و کوتاهی مدیران که منجر به ایجاد مشکلاتی برای مردم شود، قاطعانه و با جدیت برخورد می کند.
سالاری خاطرنشان کرد: همه مدیران در هر سطح و جایگاهی باید بدانند که مردم ارباب ما هستند و شأن مدیران در خدمتگزاری دقیق به مردم است.
* منشور نظارتی جدید در سازمان بازرسی استان مبنای سنجش مدیران است
بازرس کل استان کرمان در ادامه سخنان خود به منشور جدید سازمان بازرسی برای سنجش مدیران اشاره و بیان کرد: اولین وجه این منشور، انجام وظیفه در شأن مردم و به نحو مطلوب است و وجوه بعدی آن مربوط به رصد امور و پیش بینی مشکلات، حل مشکلاتی که قابل پیش بینی و پیشگیری نبوده اند و عذرخواهی بابت مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده و نتوانسته ایم آنها را حل کنیم، است.
وی تاکید کرد: سازمان بازرسی به عنوان ناظر ارشد استان، مدیران را بر این مبنا مورد سنجش قرار می دهد و در رابطه با هرگونه قصور و کوتاهی نیز پرونده تشکیل می دهیم.
* فرهنگ عذرخواهی مدیران از مردم باید نهادینه شود
بازرس کل استان کرمان در ادامه ضمن تاکید بر این مطلب که فرهنگ عذرخواهی مدیران از مردم باید نهادینه شود، عنوان کرد: در رابطه با مشکلاتی که از باب تامین سوخت برای مردم شهرستان های جنوبی استان کرمان فراهم شده؛ به عنوان نیروی نظارتی از مردم عذرخواهی می کنم و مدیران مربوطه از جمله فرمانداران و مسئولان اجرایی نیز باید در این زمینه از مردم عذرخواهی کنند.
وی ضمن تاکید بر این مطلب که مدیران با حرکت برنامه محور می توانند از بروز بسیاری از مشکلات پیشگیری نمایند، اظهارداشت: رصد مستمر، پیش بینی مسائل احتمالی و پیشگیری سه اصل مهم در راستای بهبود خدمات ارائه شده به مردم است.
* عذرخواهی مدیر پخش فرآورده های نفتی استان از مردم جنوب کرمان
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کرمان نیز در سخنانی از ایجاد مشکلاتی برای مردم شهرستان های جنوبی استان برای تامین نفت سفید و گاز مایع عذرخواهی کرد و گفت: بخش زیادی از این مشکلات ناشی از کمبود نیروی انسانی و قطعی سامانه های مربوطه بوده که منجر به ایجاد صف های طولانی شده بود که در این رابطه ضمن تلاش و برنامه ریزی مضاعف برای حل مشکلات مربوطه، از مردم نیز عذرخواهی می کنیم.
Article printed from وب سایت خبری تحليلي عصر عدالت: https://mizanonlin.ir
URL to article: http://mizanonlin.ir/?p=28654
URLs in this post:
[1] Image: http://mizanonlin.ir/wp-content/uploads/2025/01/599f08a2-de5c-49c8-ad73-8a9908db2ccd.jpg
Click here to print.
Copyright © 2014 وب سایت خبری تحليلي دادگستري كرمان. All rights reserved.