- وب سایت خبری تحليلي عصر عدالت - https://mizanonlin.ir -

مدیریت افکار عمومی از وظایف مهم روابط عمومی ها است

Posted By صاحب امتیاز: دادگستری کل استان کرمان خبرنگار: حمزه امیرمحمدی، حسن شمس الدینی، حسین امیرمحمودی On خرداد ۴, ۱۳۹۳ @ ۶:۵۳ ق.ظ In اسلايدر بزرگ,عكس,وبلاگ,گزیده اخبار | No Comments

حجت الاسلام “علی توکلی”در گردهمایی مسوولان روابط عمومی حوزه های قضایی استان کرمان، افزود: روابط عمومی ها باید به عنوان چشم بینای ادارات باشند و پویایی و به روز بودن این واحدها، موجب رشد و بالندگی ادارات متبوع آنها می شود.
وی تاکید کرد: روابط عمومی ها هر چه به روزتر بوده و حضور پررنگ تر و معنا دارتری داشته باشند، ادارات آنها بالنده تر و برخوردار از شد بیشتری خواهد بود.
وی اظهار کرد: مدیران روابط عمومی می توانند با حرکات، اقدامات و برنامه های خود، امواج مثبت و منفی در جامعه ایجاد کنند.
رییس کل دادگستری استان کرمان، گفت: روابط عمومی باید آنقدر پرشتاب، فعال و به روز عمل کنند که بتواند بر روی افکار عمومی تاثیر گذارد.
وی افزود: روابط عمومی ها باید ارتباط دوسویه ای را بین اداره متبوع خود و جامعه برقرار کنند زیرا ممکن است زمانی دیدگاه منفی درباره یک اداره وجود داشته باشد که روابط عمومی می تواند این نگاه را تغییر دهد.
وی ادامه داد: تجربه نشان داده است هر اداره ای که موفقیت اجتماعی را به دست می آورد، مدیون روابط عمومی است.
حجت الاسلام توکلی اظهار کرد: در دنیای امروز که تمامی خبرها در کمترین زمان منعکس شده و در کنار آن اخبار دیگری تولید می شود، نمی توان نقش روابط عمومی را نادیده گرفت.
وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تاکید کرد و گفت: مدیریت افکار عمومی یکی از وظایف بزرگ و مهم روابط عمومی است.
وی خاطرنشان کرد: ارتباط روابط عمومی ها با ر سانه ها باید ارتباطی ملموس باشد، زیرا این دو بر یکدیگر اثر متقابل دارند.
وی ضمن تقدیر از رسانه های استان کرمان و ادامه داد: رسانه های استان کرمان، همکاری بسیار خوبی دارند و اخبار را با حفظ اصول خبر، پردازش و منتشر می کنند.
وی عنوان کرد: روابط عمومی ها باید با اطلاع رسانی خود، افکار عمومی را هدایت کنند تا رفتار صحیح در جامعه نهادینه شود.
وی با بیان این مطلب که روابط عمومی می تواند تاثیر به سزایی بر روی رفتار مردم جامعه داشته باشد، اظهار کرد: روابط عمومی ها باید در راستای تفاهم اجتماعی گام بردارد و دغدغه های مدیریت اداره متبوع خود را به جامعه منتقل کنند.
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: مسوول روابط عمومی باید در راستای کسب خبر تلاش کرده و در راستای اهداف اداره خود گام بردارد.
وی، تعدیل خواسته های ارباب رجوعان را یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها برشمرد و تصریح کرد: با خشونت و رفتار نامناسب با ارباب رجوع نمی توان به اهداف سازمان در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم گام برداشت.


Article printed from وب سایت خبری تحليلي عصر عدالت: https://mizanonlin.ir

URL to article: http://mizanonlin.ir/?p=108

Copyright © 2014 وب سایت خبری تحليلي دادگستري كرمان. All rights reserved.